16 d’oct. 2013

Pensaments d’algú enfadat, nerviós, controlador i irascible.


Para! Idiotes. Estúpids. T’he dit que no. No em sents? Qui et penses que ets? Perfecte. Inculte. Poc crític. Ignorant. Va, vinga, ràpid. Meravellós, una altra vegada no. Oh quina novetat, els auriculars s’han enredat. Tinc pressa. On és aquest coi d’autobús? M’has dit 5 minuts. Ja en són 10. Em vacil·les? Contesta el telèfon. Tinc gana. A la bolonyesa? No m’agrada. No en vull. No en tinc més. Para! Pesat, cretí. Imbècil, aprèn a conduir. He vist cargols més ràpids. Tinc fred, vull una manta. Fa pudor. Vull aigua. Freda. Si us plau, sí ja ho havia dit. No ho penso repetir! Deixa’m parlar. No ho sé. No sóc un diccionari. Saps pensar? Llegeix. Culturitza’t. Deixa’m en pau. Coi de taula, qui l’ha posat aquí al mig? I les claus? Les claus, on són?! S’ha cremat! El que faltava. Ho necessito ara. Jo anava primer, senyora. M’havia dit que avui estaria. Perfecte, no hi ha paper! La tovallola! Merda. Perquè no et poses més al mig. Para! No em passi al davant. Vull el de sobre. És una broma? No vull anar-hi. Sóc jove, no estúpida. Crema. Avisa’m abans. Sigues puntual. Volia veure una altra pel·lícula. Fes les coses bé. He dit bon dia! Calla. I havien d’arribar ara? No tinc roba. Pretens que faci veure que m’agrada? No penso contestar. Mal educat. Tanca la boca si menges xiclet. Aparti’s, vull passar. Contesta, si et parlo. Una espina, has dit que no n’hi havia! És brut! Quin fàstic! Són les vuit! Vaig tard. Saluda. Quin mal, la mare que... Sempre m’has d’esquitxar. A mi, sempre a mi. Odio la sorra. Parla. No em cridis, no sóc sorda. Presumit. Fantasmes. T’he dit que paris! Para!


-N