4 de nov. 2013

M’agrada viatjar. Molt. No sé perquè. No utilitzaré la típica ‘xorradeta’ que m’agrada conèixer noves cultures perquè ni vostès s’ho creurien. M’agrada viatjar perquè, m’agrada imaginar-me com seria viure-hi si no fos una turista. M’agrada viatjar perquè m’agrada ficar la pota amb els idiomes. M’agrada viatjar i tastar menjars que no m’agradaran gens i que donaré al meu pare o a algú que li agrada tot. M’agrada viatjar i tastar menjars que em captiven i que em forcen a prometre’m que hi he de tornar. M’agrada viatjar i fer juraments que hi tornaré d’aquí dos mesos, dos dies, dues dècades per veure si ens hem fet vells o no. M’agrada viatjar i fer fotos. Per fardar que hi he estat o per imprimir-les i penjar-les a l’habitació. O per semblar una japonesa. O per criticar i deixar anar juraments contra tothom quan se n'esborren la meitat. M’agrada, m’apassiona, em fascina perquè m’agrada trobar direccions secretes que només sabràs tu i la teva Moleskine. M’agrada viatjar per queixar-me dels embussos, dels retards o dels seients estrets i del company que fa soroll amb el xiclet. Per queixar-me de coses sense sentit, perquè en realitat no hi ha res sobre què queixar-se. Sobretot m’’agrada viatjar… per tornar a casa. 


FOTOS PER FARDAR QUE HE ANAT A LONDRES. 


Cases del Parlament i Big Ben

Big Ben i  com diuen ells: un glimpse de la London Eye

Big Ben, i l'Underground

Notting Hill

Tanca de Buckingham Palace

El canvi de guàrdia

Londres al capvespre





-N